Mikavne ponudbe

Delavnica Vipava 8.11.2014

 

Primeri oglaševanja: 

PRIMER 1: 

mingl-2 1024

 

Na kaj pomislite, ko vidite ta oglas?

Vas kaj zmoti pri tem oglasu?  

Je vaša prva misel telefonski paket? 

Takoj razumete oglas na način, da je tole ugodna ponudba telefonskega paketa? 

 

MINGL-korpo 1024

Kaj pomislite, ko vidite ta oglas? 

Bi vedeli, da ta oglas prodaja telefonski paket?

Vas kaj zmoti na tem oglasu? 

Vir: Oglaševanje Tušmobil z geslom Totalno neomejen; V oglaševani akciji so bila uporabljena še naslednja prodajna gesla: 

Upaj si biti drugačen, drzen, odbit. Bodi totalno neomejen in dobi vse. 

- oglaševanje, ki prodaja ne samo storitev, ampak način življenja. Sporoča, da bodi drugačen - a sedaj nisi v redu, da moraš biti drugačen? Sporoča, da bodi neomejen, totalno neomejen - a to pomeni, da ni več meja? A nismo to že blizu temu, da ni več greha? Če si neomejen, je dovoljeno vse. Pa je temu res tako? 

 

 

 

PRIMER 2: IKEA i-BOOK


https://www.youtube.com/watch?v=MOXQo7nURs0

 

Ste že videli ta oglas?

Kakšno "dodano vrednost" ima v svetu oglasov YouTube?

Kakšno je vaše mnenje o oglasih, ki izkoristijo stereotipe, predsodke za uspešno promocijo?

 

PRIMER 3: Pašteta Argeta

argeta-mame 1024

 

Na kaj pomislite, ko vidite ta oglas?

Bi lahko rekli, da gre za običajen prehrambeni oglas?

 

Vir: Argeta - oglaševalska akcija Mame potrjujejo

Ob oglaševanju se je izvedelo, da so 3 osebe, ki so nastopale v oglasih v Ljubljani, Sarajevu in Skopju bile izmišljene osebe. Oglaševalci so si izmislili imena oseb, njihove izjave in tudi slike oseb so potegnjene iz spleta. Za prodajni uspeh nam oglaševalci tudi lažejo - za to so pripravljeni uporabiti tudi pojem mame. Kdo pa ne zaupa svoji mami? Je kdo tak med vami? 

 

 

 PRIMER 4: Analogno - digitalno

https://www.youtube.com/watch?v=ksO35s3Bffc

 

Zakaj je to odličen oglas?

Naštejmo njegove dobre lastnosti, ki naredijo "uau-učinek"?

 

 

 

PRIMER 5: COCA COLA

https://www.youtube.com/watch?v=Z6my9ZNxUL8

 

Kaj je na tem oglasu dobrega (marketinško in versko)?

Je to res le oglas za pijačo ali ima morda kakšen "pozitiven stranski učinek" za nas kristjane?

 

 

PRIMER 6: Marija z blagoslovljene Svete Gore 

 Blagoslov-Marije 1024

Na kaj pomislite, ko vidite ta oglas?

Se vam zdi v redu oglas? Vas je na njem kaj navdušilo? 

Se vam zdi kaj narobe na tem oglasu? 

Vir: Oglasna pošta Pošte Slovenije - ta oglas je v nabiralnike prejelo več kot 300.000 gospodinjstev v Sloveniji. 

 

Zajemi vsak dan

Govorjenje te razodeva: blago sodimo po barvi, vino po okusu, rože po vonju, človeka po govorjenju.

(Mirko Mahnič)
Petek, 24. November 2017

Ognjišče na Facebooku

Na vrh