Page 5 - Zakaj je tudi pri nas tako
P. 5

pomenilo – tudi za nas? Jezus ni svojega križa
               nesel zato, ker bi ga moral. Nesel ga je iz ljube-
               zni do nas. Zato ga je sprejel in zato je, ne glede
               na to, kako je bil težak, vztrajal pod njim. Kot je
               Ana prej lepo rekla: šolska torba je težja, če je
               v njej slaba ocena. Če se s svojimi vsakdanjimi
               križi soočate z zagrenjenostjo in slabo voljo, se
               vam bodo zdeli težji. Izogniti se jim ne more-
               te in nihče ne zahteva od vas, da kljub težavam
               prepevate in se delate, da je vse v redu. Nihče
               ne pričakuje, da boste ljubili svoje domače na-
               loge in da boste z užitkom trpeli, ko vas kaj boli.
               Ampak, če se lahko sami v sebi prepričate, da
               je to križ, ki ga zmorete nositi, da ste sposobni
               opraviti s težavo, ki vas je doletela – bo vse sku-
               paj precej lažje. Teža dveh prekrižanih hlodov
               ni izginila, teža naših grehov pa je, ker je to težo
               Jezus nosil z ljubeznijo.«


                 Ko se je Tadej po koncu križevega pota vrnil
               domov in zložil zvezke iz šolske torbe na mizo,
               se je zagledal v naslov referata. To je torej nje-
               gov križ. Domače naloge, učenje, referati …
               Njegove obveznosti. Nekako je pomagalo, ker
               kaplan ni govoril tako, kot ponavadi rečejo od-
               rasli: “To so najlepša leta tvojega življenja! Še
               veš ne, kaj so skrbi! Bodi vesel, dokler nimaš
               nobenih težav!” Kaplan je lepo rekel: vaše nalo-
               ge, vaše obveznosti so vaš križ. Od vas samih pa


                                    21








                                                                26. 01. 2021   15:47:21
 Zakaj je tudi pri nas tako v2.indd   21                        26. 01. 2021   15:47:21
 Zakaj je tudi pri nas tako v2.indd   21
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10