Page 11 - revija Rad te-se imam
P. 11
pretvarjati, da smo vse razumeli in profesorici
pošteno povemo, da nam to in to ni jasno. – Sve-
tost, ki jo živimo v vsakdanjih odnosih, so mala
dejanja, ki jih naredimo s sočutjem in z ljubeznijo.
Le-ta vodijo do osrečujočih odnosov z našimi
bližnjimi, na poseben način pa svetost začutimo
v odnosu fant-punca, mož-žena.
SVETOST IN MIDVA
Ljubezen, usmiljenje, sočutje, odpuš-
čanje, spodbuda, hvaležnost, pove-
zanost z Bogom … Vse to je
zajeto v svetosti, ki jo skušava živeti Svetost živiva, ko …
tudi in predvsem kot fant in dekle ter
kasneje kot mož in žena. V ljubezen- ̥̥ se odkrito pogovarjava o najinem doživljanju
skem odnosu namreč nisva odgo- medsebojne privlačnosti, iščeva način spošto-
vorna le zase, odgovorna sva tudi drug vanja najinih teles in pot najine čistosti;
za drugega. Poglejmo primer s področja
čistosti. Ko jaz pazim na svojo čistost, ̥̥ brez merjenja moči, v zaupnem in odprtem po-
posredno vplivam tudi na fanta/punco. govoru sprejemava drugačnost drugega;
Ko se srečuje z mejami, ki jih
postavljam, o tem razmišlja ̥̥ se trudiva za skupno rast preko branja, pogovo-
tudi on/ona. Tako se najin rov, udeležb v skupinah, na duhovnih vajah;
odnos pregnete, prek
spoštljivih pogovorov se ̥̥ se odkrito pogovarjava o najinih potrebah in občutkih;
lahko usklajujeva in drug ̥̥ sprejemava najine nepopolnosti, zadrege in nerodnosti.
drugega spodbujava na
tej poti.
V ljubezenskem odnosu
je pomembna pot svetosti tudi
sprejemanje drugačnosti, drugač-
nega mnenja. Če se najini mnenji razlikujeta,
ni potrebno, da se o tem prepirava in meriva
moči v smislu, kdo bo koga. Preprosto in odprto
prisluhneva. Opazujeva brez potrebe, da bi takoj
vedela odgovor, ničesar ni treba ocenjevati. Nato
si dava čas in zaupava, da se bodo stvari v nekem
trenutku povezale, razjasnile in naju še bolj pove-
zale. S takšnim ravnanjem bosta postajala drug
za drugega vedno večji blagoslov.
NPV
89