Page 16 - Umetnost ponovnega začenjanja
P. 16
FABIO ROSINI
V izogib temu Bog ob koncu šestega dne človeku izroči
dar živeža, ki ga bo ohranjal pri življenju.
Hrana je tu predstavljena kot češnja na torti Božjega
stvarjenja in znamenje njegove očetovske skrbi. A ravno
zaradi uživanja (prepovedane) hrane bo človek le dve
poglavji kasneje izgubil svoje dostojanstvo in postal medla
senca samega sebe.
Ni naključje, da je s hrano povezana tudi Jezusova prva
skušnjava v puščavi. Odnos med očetom in sinom gre prek
kruha, ki je osrednja tema molitve očenaša in zadnje večerje
oziroma prve evharistije. V Janezovem evangeliju Jezus sebe
171
označuje kot “kruh, ki je prišel iz nebes”, raj pa je v mno-
gih svetopisemskih besedilih predstavljen kot večna gostija.
Glede na vse to ni nobenega dvoma, da človek ne more
živeti brez vsakdanjega kruha. O odvisnosti življenja od
hrane pričuje tudi zgornja svetopisemska beseda “živež”.
V tem kratkem epilogu želim poudariti le to, da moramo
za polno življenje jesti ‘svoj kruh’. 172
Paziti moramo na svojo prehrano in dobro jesti. V
nasprotnem primeru lahko izničimo vse zdrave korake, ki
smo jih naredili.
Vemo, da za večino ljudi ni največja težava, kako se
znebiti odvečnih kilogramov, ampak kako ohraniti želeno
težo …
Morda nam je tu lahko za zgled odlomek iz preroka
Izaija:
Jn 6,41.
171
1 Tes 3,12 v italijanskem prevodu CEI 1974.
172
244
15. 02. 2021 08:19:59
Umetnost ponovnega zacenjanja.indd 244 15. 02. 2021 08:19:59
Umetnost ponovnega zacenjanja.indd 244